SEKTÖREL BULUŞLAR

Sanayi Yenilikleri

Atılım Teknolojileri

Yokohoma Lastiklerinin teknolojisi, ilkleri ve çığır açan yenilikleri, onu endüstride bir numara yapıyor. A008'den efsaneleşen portakal yağı bazlı dB Super E-spec™ teknolojisine kadar mühendislik ruhumuz asla dinmiyor. Hala ve her zaman en ileri gelişmelere bağlı olacağız çünkü tek bir amacı hedefliyoruz o da: Sürüş Keyfiniz.

2010 ADVAN® ENV-R2

Yepyeni Teknoloji: Uzun ömürlü portakal yağı

Yarış pisti, yarışçılar tarafından yüzlerce turla ve saatte ortalama yüz milden daha fazla hızla lastikleri rekabete sokan zorlu bir yerdir. Yokohama Lastikleri, ikinci nesil ADVAN ENV-R2’nin 2011 Patron GT3 Challenge Resmi Spec Lastik ve GT3 Challenge Sınıf dayanıklılık serisi lastiği olmasıyla büyük bir atılım gerçekleştirmiştir. ENV-R2, Porsche 911 GT3 yarış arabalarının güç filosuna yardımcı olur, bunu Sebring, Mazda Raceway Laguna Seca ve Road Atlanta gibi ABD'nin araçları da izler... Bu, petrol girdilerinin yaklaşık yüzde 20’sini azaltırken kullanılan bileşiklerin aynı seviyede tutularak dönüştürülebilirliğini arttırır.

 

 

2010 AVID® ENVigor™

Sanayi Birincisi: Yeni Yüksek Performans Kategorisi

AVID ENVIGOR'un piyasaya sunulmasıyla birlikte, Yokohama tüm performansı ve çevresel koşulları tek bir lastikte birleştiren ve böylece neredeyse yeni bir kategori oluşturup başarıyla harmanlanmış olan ilk lastik üreticisidir.

AVID ENVigor tüketicilerine tüm sezonlarda performans için ideal karışımı, olağanüstü yakıt verimliliği için yumuşak konforu, uzun ömür ve düşük yuvarlanma direncini sunmayı hedeflemektedir.

2009 ADVAN® ENV-R1

Atılım Teknolojisi: Uzun ömürlü infüze petrol yağı

Yokohoma, portakal yağı teknolojisine dayanan, portakal yağı içeren ADVAN ENV-R1'i yarattı; bu lastiği 2009 GT3 Challenge Resmi lastiği olarak lanse etti. ENV-R1, geniş kapsamlı yarışlarda kullanılmak üzere olan üretilen dünyanın ilk çevreci lastiği olup yaklaşık % 10 yakıt maliyetlerinde azalma sağlamıştır.

2009 dB Super E-spec

Atılım Teknolojisi: Portakal yağı içeren lastik

Kükürtlü kauçuk 1844 yılında icat edildiğinden beri, lastikler genelde petrol kullanılarak üretilmiştir. Yeni Yokohama dB Super E-spec™ 'in piyasaya sunulmasıyla birlikte,Yokohoma , % 80 petrol içermeyen malzemelerden oluşan dünyanın ilk portakal yağı bazlı lastiğini üreterek lastiği yeniden keşfetti. Çevre odaklı dB Süper E-spec, portakal yağı ve doğal kauçuk karışımından, Super Nano-Power Kauçuk (SNPR) diye adlandırılan yepyeni bir bileşen elde etmektedir. Bu yeni karışım, performansta azalma olmadan petrol kullanımını azaltmaktadır.  Ayrıca yuvarlanma direncinin yüzde 20 azalması ile tüketicilerin yakıt giderlerinde tasarruf etmelerini sağlar. Kurtarılan her galon gazın 20 kilo daha az CO2 salınımı anlamına geldiğini biliyor muydunuz?

2007 AIRTEX® Advanced Liner

Sanayi Birincisi: Hava Kaçağını Önleyen Film

Hava basıncı lastik performansını etkileyen bir numaralı etkendir. Uygun hava basıncı yoksa, lastik performansının iyi olmasını beklemek doğru değildir. Ayrıca uygun hava basıncı olmadığında yuvarlanma direnci azalır. 2007 yılında, Yokohama, devrim yaratan lastik dB Süper E-spec'i keşfetti ve onunla birlikte dayanıklı bir astar olan AIRTEX® 'i üretti. Plastik ve kauçuğun birleşimiyle tasarlanan AIRTEX'in butil astarları daha hafif ve daha az gözeneklidir. Peki sonuç? Hafif ağırlığı göz önüne alındığında, bu astar gelişmiş yuvarlanma direnci sunar. Böylece lastik daha uzun süre şişik kalır ve daha az hava kaçağı olur.

 

2007 ADVAN® Kış

Sanayi Birincisi: W-Hız Özellikli Kış Lastiği

Diğerlerinin yapmaktan korktuğunu Yokohoma başardı. İlk kez W hız derecesi olan bir kış lastiği yarattı. Yani şimdi ıslak ve karlı kış koşullarında sürüş yapmak gerçekten mümkün. Artık lastikler zorlu koşullarda mücadele etmek ve yüksek performans sunmak için donanımlı.

2007 S.drive ®

Yeni Benchmark: Mikro-Esnek Bileşik

S.drive özelliği, Yokohama’nın bu zamana kadar ürettiği tüm lastik özelliklerinin en önde gelenidir. Yol ile teması artıran, hem kuru ve ıslak koşullarda kavramayı sağlayan yeni bir "Mikro-Esnek Bileşik" kullanmaktadır. Nano-teknoloji özelliği ile yoğun bir çalışmayla ortaya çıkan S.drive, yol yüzeyi ile uyum sağlar; kelimenin tam anlamıyla yoldaki küçük düzensizlikler etrafını sarar ve yolda şok emici özelliğiyle inanılmaz bir performans sunar.

2006 GEOLANDAR  A / TS ®

Sanayi Birincisi: Birbirine Piramit lameller

Mühendislik ruhumuz; dünyada ilk defa A / TS ‘nin uzun bir off-road ve on-road performansı, sessiz, rahat bir sürüş ve düzgün sırt aşınması gibi özellikleri tek bir lastikte buluşturmasını sağlamıştır. Şimdiye kadar, lastiklerdeki off-road performansı genellikle on-road performansının performans kalitesine göre belirleniyordu. Geolandar A/TS, SUV ve hafif ticari araçlara bakış açısını değiştiriyor. Benzersiz yuvarlak kenar omuz blokları ve çok kademeli sırt tasarımı, on-road ve off-road kavramayı üstün bir şekilde sağlar. Bu yenilikçi tasarım, uzun ömürlü yeni bir sırt hamur bileşimi ve öncü Yokohama piramit lamelleri ile oluşmuştur.

2006 ADVAN SPORT ®

Sanayi Birincisi: Nano-Teknoloji

Lastikte ilk kez nano-teknolojiyi Yokohama kullandı. En son teknolojiyi kullanarak, yeni bir özel silika / polimer / karbon bileşiği icat etti. Nano-teknolojinin bu öncü uygulaması, ADVAN SPORT’un üstün ısı direnci ile geniş bir sıcaklık aralığında çalışabildiği anlamına gelmektedir. Bu teknoloji harikaları Bentley, Porsche ve Audi gibi arabalarda olan orijinal ekipman olarak çıkmaktadır.

2005 AVID TRZ ®

Endüstri Birincisi: Three-Ride Bölgesi Asimetrik Tasarım

Yokohama AVID TRZ ile performansını artırarak çok daha yüksek bir seviyeye geldi. Orjinal üç sürüş bölge tasarımı, efsanevi Yokohama A008 yenilikçi asimetrik tasarımı üzerine yapıldı. Devrimci 3-D Adaptif lameller, ıslak zemin için geliştirilmiş tutunma sağlar ve sırt bloğunun ideal şekli tutmasına yardımcı olur. Böylece yol yüzeyi ile temas basıncı eşit miktara ulaşır. Bu Yokohama tasarımı, hem yaz hem de kış aylarında lastik yapısıyla uzun ve olağanüstü tutuş sağlar.

2005 ADVAN NEOVA ®

Yeni Benchmark: Patentli Micro-Silika Bileşik

ADVAN yol üzerindeki en hızlı lastiktir. İlham veren tasarımı, uyum içinde çalışan yenilikçi bileşenlerden oluşan bir lastiktir. Bağımsız lastik testleri, SCCA SOLO 2 ve PRO SOLO bu özelliği kanıtlar. Mikro-Silika (MS) sırt hamur bileşimi patentlidir. Yuvarlak kenarlı büyük sırt bloklarına sahip yönlü sırt deseni, virajlarda üstün denge ve mükemmel bir direksiyon hakimiyeti sağlar.

 

2002 Parada ®

Yeni Segment: Tuning için +1 ve +2

Tuning için üretilen ilk lastik Parada’ydı. Tuning segmenti kullanıcılarının, +1 ve +2 sökme ve takma işlemi için birebir geliştirilmiş ve üretilmişti. Yokohama, patentli silika hamur bileşimi ekleyerek donanımlı bir sürüş ve yüksek kavrama özelliği ortaya çıkarmıştır.

1995 AVS S / T

Yeni Segment: Yüksek Performanslı SUV Lastikleri

Yokohama SUV’ler için ultra yüksek performans sağlayan lastiklerini üretti. AVS S / T ilk kez "V" hız ile üretilen lastik oldu. Sadece dünyanın en hızlı lastiği olmakla kalmayıp SUV ve hafif ticari araçlar için yepyeni bir segment ortaya çıkarttı. Günümüzün çok geniş ebatlı lastikleri, Yokohoma’nın öncülüğünde başlamıştı.

1982 A008

Yeni Benchmark: Asimetrik Sırt Tasarımı

Yokohama yarış teknolojisini kullanarak yoğun kauçuk bileşiği ve güçlü enjeksiyonu asimetrik sırt tasarlayarak o güne kadar  başka hiçbir lastiğin yapamadığı ısı dağılımını başardı. Sonuç, bir lastiğin daha önce hiç görmediğiniz inanılmaz yol tutuşu ve performansı oldu.

1981 A001R

Endüstri birincisi: Sokak kullanımı için DOT-R Lastiği

Ulaştırma Departmanı, genel kullanım için Yokohama yarış lastiği bileşenini onayladığı zaman bir tarih yazdık.

Yokohama ilk kez DOT-R lastiğini oluşturarak yepyeni bir kategori başlatmıştı. Şimdi meraklıları nihayet yarış lastikleri gibi yolu kavrayan sokak lastiklerine sahip. A001R, Yokohoma yeniliklerinin uzun bir geleceği olacağının kanıtıydı.


COPYRIGHT © 2017 YOKOHAMA LASTİKLERİ TÜRKİYE